rss
email
twitter
facebook

Monday 19 July 2010

hasil


sekitar pukul 5 semalam, alhamdulillah, result first year sudah pun keluar.
very unexpected result..sgt2 unexpected..

alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah..itu je yang mampu aku hadiahkan utk ALLAH..
rasa syukur yang amat sangat..rasa lega yang amat sgt
alhamdulillah..ALLAH tahu apa yang diminta. ALLAH dengar rintihan semua

siapa sangka, orang yang kita ingatkan mumtaz, lain jadinya..
ingatkan dia fail, lebih2 baik dr kita.
itu tanda rahmatNYA..itu tanda ujianNYA,itu memang tanda kita tak mampu mengukur masa depan.aku pun tak terlepas, walau sedikit
najah atau tidak, itu semua ujian. ujian untuk melihat,aku hamba yang bersyukur atau tidak

tahniah pada yang mumtaz,jayyid jiddan, jayyid, maqbul, yang kena dur thani.semua. tahniah
ini hasil dari bajaan kita.
tak semua dapat rezeki yang sama. tak semua usahanya sama
ummi kata, yang penting ilmu itu.bukan result. setakat mana kita berusaha untuk ke arah mumtaz, itu yang penting.
doa dan tawakal. usaha.redha ALLAH. berkat ibu bapa.hubungan dengan manusia.dengan Pencipta.

Keys to Success Pictures, Images and Photos

tahniah pada sayang saya, nur faryanna farahim. mumtaz anda satu ujian kan?
faezah hasnor,amalia nadrah dan dila idrus, sama2 kita sujud syukur ok. ;)
owh, siti zuhairah, jek saya, kita sama2 JJ kan..;) alhamdulillah..
tahniah sayang2 sekalian..sama2 packing barang utk balik msia
akak2 sayang juga, terima kasih sentiasa hulurkan tangan berdoa b'sama kami

eh.dah macam ucapan dapat anugerah je.haha..tgh speechless, mmg mcm ni..;)

p/s:siapa sangka,dah 5 tahun tak jumpa, tiba2 dah ada depan mata kan. ALLAH, itu mmg satu ujian bagi aku.






2 comments:

orkedkhaled said...

maciiyyy :D
thanks
:)
congrats too
usaha berbaloi2
:D
syukur

masyitah.halilah.blogspot said...

jekkk..
congrats jugakkk
tahun depan mumtaz sama2 tau..amin2

Post a Comment