rss
email
twitter
facebook

Sunday 16 May 2010

selamat hari guru!

semalam hari guru..(lupa lagi)

selamat hari guru kepada ayah(guru all time)>> cikgu2 taska abim >> cikgu2 sekolah rendah agama al-furqan,kota lama kiri,KK >> sekolah rendah agama ulum syariah wal quraniah,KK >> sek. rendah agama al-hidayah,IPOH >> sek.men. agama al-hidayah,IPOH >> sek.men.keb. bukit merchu >> MSU,shah alam >> uni.of tanta,EGYPT.

serius,ramainye cikgu saya..(haha)
tak masuk lagi cikgu2 yang berusaha membina akhlak dan peribadi saya.
sister2..brother2..kawan sebaya dan tak sebaya..
ramainya..

ramai sgt cikgu kita.bertambah setiap tahun.
kita sahaja yang ingat atau tak ingat diorang kan.

sampai skrg saya ingt cikgu dekat skolah kebangsaan dulu.cikgu math. nama dia cikgu hasnah. dia yang stimulate saya untuk belajar,bukan dalam math je,tp semua. walaupun tgh sarat pregnant pun, dia daki jugak tangga, mengajar kelas ktorg.5 agama.

yang stimulate saya untuk lebih minat science? cikgu2 dekat kelas tuisyen indera saya. cikgu india..sampai sekarang saya x tahu nama mereka( teruknya) , tapi sampai sekarang saya ingat diorang ajar saya bio, chemistry,physics..saya selalu gak dtg lewat kat tuisyen, tp cikgu pulak yang backup saya. entah.pelik jugak.haha. tp sampai sekarang saya ingt,dan saya berdoa,moga diorang dpt hidayah dari ALLAH,supaya memeluk ISLAM.saya mahu guru ISLAM seperti mereka.

saya ada cikgu 2 hari jugak. cikgu sebaya saya. kamarularifin and afzal dari MCKK..ajar saya physics and addmath.terima kasih sensei! x lupa jugak 2 orang lagi.syafiq n ..... (lupa) T.T . ajar saya bio and chemistry. seronok dgn korg

byk sgt kisah2 dengan cikgu ni. ada yang baik dan buruk. tapi,merekalah guru kita. yang mengajar kita baik buruk kan..
jangan lupa,Rasullullah s.a.w juga guru kita.guru terbaik agama ISLAM kita.. terima kasih kekasih ALLAH.. aku sedang berusaha mengikut sunnah terbesarmu.. amin ya rabb




TERIMA KASIH CIKGU!!




0 comments:

Post a Comment