rss
email
twitter
facebook

Sunday 30 May 2010

anfaal 1.2

semalam. hari ini. saya gumbira...
sudah dapat rumah. rumah baru. sangat cantik + besar..
bila masuk je rumah baru ni semalam, terus terbayang anfaal..hehe
anfaalian..ini rumah anfaal versi 1.2 tau.. serius..lebih kurg je mcm anfaal..

alhamdulillah.alhamdulillah.alhamdulillah
ALLAH makbulkan doa. penat mencari hampir seminggu berkeliaran menekan loceng2 rumah orang arab, dimarah, dibuat derk dengan org2 arab, akhirnya dapat jugak..
bantuan ALLAH yang tak disangka-sangka..
rupanya DIA suruh bersabar sedikit..AKU nak beri yang lebih baik dari yang dulu..
alhamdulillah..SYUKUR..

kakak2 tersayang, usrah2mate tersayang, sila datang rumah saya bila kita dah sampai mesir nanti ye. rindu dekat semua. sangat2 rindu..

** bila tgk baba(tuan rumah) semalam, dah merancang nak buat kek untuk baba.. baba pertama saya.(rumh sekarang tak ada baba.hoho). baba saya nampak pembersih, baik.hehe..

apa-apa2 pun, sgt semangat bila dapat rumah.study pun jadi laju.
nanti saya tunjukkan rumah baru saya ye.
oh, lepas hbs exam nnt akn diupload.;)




4 comments:

eMan said...

fuiyooo~

bestnyeeee~

jeles~ [ngeh2 syukur iman syukur..] :)

mabruk2 alaykum! xD

masyitah.halilah.blogspot said...

haha...
tlg kak eman..tlg jgn jeles..haha
time ksh2..t'byg2 rumh tu je dr semlm..haha
alhamdulillah~

[MH] said...

mabruk!!! ni yg buat org cairo(akak la tu) tergoda2 nk dtg tanta niiii

cepat kasi nama! :)

masyitah.halilah.blogspot said...

haha..
boleh2..tp akad 15june..lmbt lg..pindh pn pas exam.nk tlg pindh umah, bolehla..haha..;p

aahla..kne pk nama ni..;)

Post a Comment